Pamiętacie Big Board Animal Game?
Dużo z Was pisało o zasady, więc wytłumaczę je raz jeszcze oraz pokażę Wam jak w to gram:) Sama gra jest tutaj
Więc mam wycięte obrazki ze zwierzątkami i plansze z be – have got – can
Układamy obrazki obok siebie żeby się stykały boczkami i dokładamy gdzieś be, gdzieś have got, gdzieś can oraz obrazki z V – zdania twierdzące, X – zdania przeczące, ? – pytania.
Pomysł numer 1
I rzucamy kostką i poruszamy się po zwierzątkach, jak się zatrzymamy to układamy np. pytanie w to be jeśli w pobliżu jest znaczek ? oraz czasownik be. Jeśli jest w pobliżu x oraz czasownik can to robimy przeczenie z czasownikiem can.
Pomysł numer 2
Dzielimy zwierzątka według kategorii: farm animals/ pets / wild animals.
Pomysł numer 3
Układamy wierzę z kubeczków ja mam kubeczki ze sklepu TEDI. Duże i twarde, ale są trochę wypukłe i ciężko się układa wieżę, więc jak jesteście przed zakupem kubeczków to trzeba zwrócić uwagę na dno.
Opcja a) możemy mieć obrazki odwrócone obrazkiem do góry i prosimy dzieci, aby dokładały zwierzątka, które mówimy.
Pomysł numer 4
Opcja b) możemy położyć obrazki obrazkiem do dołu i dzieci podchodzą po obrazek i dokładają do wieży oraz mówią co jest na obrazku.
Drukujemy karty dwa razy i gramy w memory.
Pomysł numer 5
W tej zabawie potrzebujemy packi:) Układamy obrazki i dzieci dostają packi i muszą uderzyć obrazek, który chce nauczyciel. Następnie zamiast nauczyciela słówka po kolei mówią dzieci.
Pomysł numer 6
Planszówka od Justyny Baran z English for Y0U
Drukujemy i jeśli mamy indywidualne lekcje lub w małej grupce a nie mamy dużej ilości kartek do drukarki lub tuszu możemy wykorzystać plansze od Justynki:) która jest TUTAJ
Który pomysł podoba Wam się najbardziej? Dajcie znać:)
You are my inspiration, I own few blogs and often run out from post :). “He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.” by George Orwell.